Ennen treeniä

Usein keskitytään siihen, mitä treeneissä ja treenin jälkeen tapahtuu, mutta muista, että myös ravinto ennen treeniä on tärkeä osa onnistumista! Etenkin aktiivisesti treenattaessa on tärkeää syödä hyvin pitkin päivää ja olla tarkkana siitä, miten täydellä tai tyhjällä vatsalla lähtee treenaamaan.

Jos täytät energiantarpeesi mieluiten syötävällä ravinnolla, varaa aikaa ennen treeniä noin 0,5-2 tuntia, riippuen aterian koosta. Sen sijaan juotavassa muodossa nautittava energiapommi sopii hyvin myös juuri ennen treeniä nautittavaksi. Valitse ennen treeniä nautittava energianlähde myös treenin mukaan: esimerkiksi aerobisen treenin ja rankan voimatreenin erot ovat merkittävät myös energian laadun osalta.

Urheilijan lisäravinteet auttavat jaksamaan, palautumaan ja kehittymään

Urheilussa erilaisten lisäravinteiden tarve korostuu: keho viedään äärirajoille, joten on tärkeää auttaa sitä toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Tästä kategoriasta löydät urheilijan lisäravinteet, joista on eniten hyötyä ennen treeniä. Panostamme luonnonmukaisiin ja laadukkaisiin tuotteisiin, jotka auttavat sinua ja kehoasi suoriutumaan joka päivä edellistä paremmin.

Tutustu lisäravinteiden verkkokauppaan ja valitse juuri sinulle sopivimmat urheilijan lisäravinteet!