Tervetuloa hyvänolon verkkokauppaan!

Now Foods - Super EPA 360/240, 120 kapselia

Arvostele ensimmäisenä tämä tuote

Arvostelemalla tämän tuotteen ansaitset 5 pistettä.

Saatavuus: Loppu varastosta

Hinta: 14,20 €

Kuvaus

Kalaöljykapseleita

Lisää kuvia

NOW Foodsin kalanmaksaöljy, annostus kaksi kapselia, joka sisältää 360mg EPAa ja 240mg DHA:ta.


Kalaöljyn terveysvaikutukset

Rasvaiset kalat kuten lohi, tonnikala ja makrilli sisältävät rasvoja, joista voidaan tuottaa kalaöljyä. Kalaöljy sisältää omega-3 rasvahappoja, joita nykyisten suositusten mukaan kannattaa sisällyttää ruokavalioon. Omega-3 rasvahapot ovat pääasiassa DHA (DocosaHexaenoic Acid) ja EPA (EicosaPentaenoic Acid).

Omega-rasvahapot ovat välttämättömiä solujen rakentamiseen. On tärkeää saada niitä ruokavaliosta, koska keho ei pysty tuottamaan tällaisia rasvahappoja. Tutkimukset ovat osoittaneet, että omega-3:lla on merkittävä rooli sikiön kehitykseen raskauden aikana ja myös lapsen aivojen kehitykseen. Kalaöljyllä on todistetusti ja myös uskomusten mukaan lukuisia terveyshyötyjä.

Terveyshyötyjä:

• Kalaöljy voi parantaa aivojen kehitystä ja muistia. Tutkimukset osoittavat, että DHA:lla on todella suuri merkitys aivojen toimintoihin. Alhainen DHA voi lisätä riskiä Alzheimerin tautiin. Kalaöljytuotteiden kohtuullista käyttöä raskauden aikana suositellaan. Länsi-Australian yliopiston tekemä tutkimus osoitti, että raskaana olevat naiset, jotka syövät kalaöljy tuotteita, saavat vauvoja, joiden käden ja silmän koordinaatiokyky on normaalia parempi, myös puhe ja kommunikointi sujui tavallista paremmin jo kahden ja puolen vuoden iässä.

Alzheimerin taudin lisäksi, kalaöljy voi myös auttaa vähentämään riskiä sairastua tai helpottaa oireita sellaisissa sairauksissa, kuten mielenterveysongelmat, masennus, lasten ylivilkkaushäiriö (ADHD) ja lukihäiriö.

• Voi pienentää sydänkohtauksen riskiä. Vaikka DHA ja EPA ovat rasvahappoja, ne voivat alentaa kolesterolia, triglyseridejä (triglycerides) ja verenpainetta. Kalaöljy vähentää myös riskiä sepelvaltimotautiin.

• Voi vähentää syöpäriskiä. Tutkimukset ovat osoittaneet, että kalaöljy voi auttaa vähentämään riskejä sairastua rintasyöpään, eturauhas- ja paksusuolen syöpään. Tärkeät rasvahapot voivat pysäyttää tai estää syöpäsolujen kasvua. Myös vaihdevuosi-iän ohittaneet naiset, jotka käyttävät enemmän omega-3 tuotteita tai syövät enemmän rasvaisia kaloja, ovat pienentäneet riskiä sairastua rintasyöpään.

• Kalaöljyjä on käytetty myös auttamaan ja vähentämään oireita sellaisissa sairauksissa kuten niveltulehdus, nivelvaivat, kihti, paksusuolentulehdus ja astma.

• Voi auttaa raskauden aikana. Omega-3 rasvahapot ja kalaöljy eivät pelkästään auta sikiön aivojen kehitystä, ne voivat myös vähentää liian ennenaikaista synnytystä, vähentää synnytyksen jälkeistä masennusta, vauvojen allergisia reaktioita. On myös alustavia tutkimuksia, jotka osoittavat kalaöljyn parantavat hedelmällisyyttä ja mahdollisuutta tulla raskaaksi.

• Voi auttaa parantamaan kehoa yleisesti. Kalaöljy auttaa tuottamaan serotoniinia, onnellisuus hormonia. Onni voi auttaa ihmistä käsittelemään esim. stressiä ja muita emotionaalisia kysymyksiä, mikä voi parantaa henkilön emotionaalisen ja henkisen tilan. Kalaöljyjen rasvahapot voivat myös elvyttää ja nuorentaa ihoa, vähentää ryppyjä, auttaa laihtumaan ja parantaa näköä. On jopa sanottu, että kalaöljy voi vähentää aknea ja tehdä hiuksista paremmat.

Kalaöljy on siis erittäin tärkeää kehon hyvinvoinnille.
Pakkauskoko 120 kapselia
Ominaisuudet Laktoositon, Gluteeniton, Sokeriton, Maidoton, Vähähiilihydraattinen
Ainesosat Kapseli(Gelatiini, glyseriini, vesi), E-vitamiini.
Alkuperämaa USA
Ansaitset 2 pistettä jokaisesta lisäämästäsi asiasanasta.

Käytä välilyöntejä erottaaksesi asiasanat. Käytä puolilainausmerkkejä (') lauseille.


Kirjoita oma arvostelusi

Olet arvostelemassa tuotetta: Now Foods - Super EPA 360/240, 120 kapselia

Miten arvioisit tämän tuotteen? *

  1 tähti 2 tähteä 3 tähteä 4 tähteä 5 tähteä
Arvosana